Dobrodošli na blog Lepota i još ponešto, blog gde je šminka važna a dobra nega lica i tela se podrazumevaju. Saveti o lepoti i shoppingu se prepliću sa recenzijama, inspiracijom i novostima iz sveta lepote, mode i glamura.
Ja, koja pišem obaj blog zovem se Marijana. Imam 32 godine i interesuje me sve u vezi mode i lepote.
Vodite računa o sebi. Budite lepe i nasmejane, a ja se nadam da će Vam ovaj blog dati malo inspiracije i pomoći Vam u tome!/ Marijana

Probam za Vas! Kliknite i pogledajte video

Probam za Vas! Kliknite i pogledajte video
True Match Roll-on

петак, 24. септембар 2010.

Aurora istražuje - Brend ili nešto više? Dior, MAC vs. Max Factor, Loreal

Često viđam na forumima diskusije u smislu da li se šminka raznih brendova razlikuje samo po ceni ili i po kvalitetu.


Jedni tvrde da su Max Factor i Dior istog kvaliteta i da je razlika samo u ceni. Česti su i komentari tipa "skupa šminka je bacanje para, isti efekat možeš da postignež i sa šminkom iz Lilly-ja..."
Drugi smatraju da je razlika u kvalitetu ogromna. 
Međutim ono što mene zanima je:
1. Šta vi mislite ima li razlike u kvalitetu brendova?
2. Kako skupi i poznati brendovi čine da se osećamo kada ih nosimo?


Potrebna mi je Vaša pomoć da bismo zajedno došle do odgovora!!!
Ostavite komentar!

2 коментара:

  1. Moje misljenje je da su svi navedeni brendovi manje vise ista razlika je u tome koji su agresivnije a koji prirodniji za kozu. nPR.MISLIM DA MAKX FACTOR IMA ODLICNU SMINKU ALI DA KOZA JEDVA DISE I TESKA JE DOK KOD DIOR-a IMATE OSECAJ KAO DA NEMATE sminku na licu ali je ipak posedujete.
    Stvar je u materijalima od kojih je sastavljena sminka. Naravno zato postoji i razlika u ceni i u kvalitetu.

    ОдговориИзбриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши