Dobrodošli na blog Lepota i još ponešto, blog gde je šminka važna a dobra nega lica i tela se podrazumevaju. Saveti o lepoti i shoppingu se prepliću sa recenzijama, inspiracijom i novostima iz sveta lepote, mode i glamura.
Ja, koja pišem obaj blog zovem se Marijana. Imam 32 godine i interesuje me sve u vezi mode i lepote.
Vodite računa o sebi. Budite lepe i nasmejane, a ja se nadam da će Vam ovaj blog dati malo inspiracije i pomoći Vam u tome!/ Marijana

Probam za Vas! Kliknite i pogledajte video

Probam za Vas! Kliknite i pogledajte video
True Match Roll-on

понедељак, 20. септембар 2010.

Jesenji trend - Crvene usne

Ako ste planirale da uložite u novi karmin na jesen neka to bude crveni. Sve nijanse od jarko crvene i boje krvi do klasične karmin-crvene su u trendu ove sezone!

Evo šta Vam je potrebno i kako da pravilno nanesete karmin.
1.Olovka za usne - treba da bude u nijansi karmina ili za nijansu tamnija. Nanosite je linijom usana. NIKAKO, nemojte crtati usne sa spoljašnje strane ivice jer to izgleda neuredno i potpuno je OUT! Popunite malo olovkom usne pre nanošenja ruže.
2. Crvni ruž za usne 
3. Četkica za nanošenje ruža
Čuveno pitanje: Da li preko crvenog ruža stavljati sjaj. Moj odgovor je, ne. Mat crveni ruž izgleda lepo i sam po sebi ostvalja fatalan utisak.
Ukoliko imate tanke usne izbegavate tamnije karmine, pa tako i crveni. Pored crvene u trendu su i zemljane i prirodne boje, tako da sam sigurna da ćete naći nešto što Vam pristaje.

Trik: Ako želite da Vam boja traje dugo na usnama, nakon nanošenja ruža stavite preko tanku papirnu maramicu i velikom četkom nanesite puder preko maramice. To će fiksirati ruž!!!

Нема коментара:

Постави коментар